FAQ
Vragen over onze service? We horen ze graag. Hieronder vind je al een handig
overzicht met antwoorden. We zijn namelijk zuinig op je tijd.
Staat wat jij wil weten hier niet bij? Neem dan contact met ons op.
Onze service werkt het allerbest als je de koppeling aan de hr-software gebruikt, omdat
je dan gebruikmaakt van de signaleringsfunctie die onze klanten zo waarderen.
Dan nemen we je niet alleen het versturen van de beste cadeaus uit handen, maar dan hoef je nergens meer over na te denken. Je krijgt namelijk, nadat je
eenmalig die gebeurtenissen instelt (zoals 'verjaardagen' en 'pensioen'), ruim op
tijd een e-mail met de herinnering. Zo ben je altijd goed voorbereid!
We lopen altijd graag op de zaken vooruit. Een week om precies te zijn.
Dus als we vandaag jouw account instellen, dan verrassen we na 1 week de eerste collega's met de leukste cadeaus.
De service van Fleurtjedag is gekoppeld aan jouw hr-systeem, waar alle gegevens staan die we nodig hebben. Je hoeft dus nooit meer adressen op te zoeken of aan te leveren.
Jij selecteert de mensen die we mogen verblijven met een cadeau. Dat werkt heel makkelijk:
kies het hele bedrijf, een afdeling, een team of selecteer de medewerker(s) waar
het om gaat. Ook de te vieren dingen geef jij zelf aan voor de handige signaleringservice: wil je bijvoorbeeld een e-mail ontvangen als een proefperiode
afloopt, zodat je medewerker zowel een vast contract als een cadeautje krijgt?
Je maakt het zo uitgebreid als je zelf wil — wij regelen de rest.
Jazeker! Dat is onze signaleringsfunctie. Je krijgt 7 dagen voor het bijzondere moment een e-mail om je te herinneren aan de gelegenheid. We brengen je ook op de hoogte van de bezorging.
In de shop kun je een prijsfliter aanzetten. Ga naar "alle cadeaus" in de shop. Als je het schuifje op 15 euro zet, dan zie je de cadeaus onder de 15 euro in 1 overzicht. Handig he!
Van jou niets. We vinden altijd de mooiste cadeaus door zelf actief te zoeken en doordat betrouwbare leveranciers ons benaderen. Wensen? We maken graag een voorstel op maat, helemaal passend bij jouw bedrijf, mensen en budget.
Voor elke gelegenheid die jij wenst! Van de feestelijke gelegenheden als
verjaardagen en jubilea, maar we zijn er ook met passende cadeaus als iemand, bijvoorbeeld door langdurige ziekte, een hart onder de riem kan gebruiken. Wat dat betreft geldt: als jij het kan bedenken, kunnen wij het regelen.
Zeker, want jij bepaalt. Het fijne van onze service is, naast dat je met de minste moeite groots resultaat bereikt als het op waardering aankomt, dat je zelf
bepaalt. Je kiest zelf je cadeaus uit de selectie die we met zorg en liefde samenstelden. Je loopt geen risico dat iemand die geen alcohol drinkt een fles
wijn krijgt of dat er bij hondenbaasjes chocola op de deurmat valt. Alles is te
personaliseren en in te stellen. Kom je daar uit niet? Sparren om te zorgen dat alles geregeld is? Ook dan zijn wij er!
Bloemen bezorgen we alleen in Nederland en Belgie. Maar onze pakketjes gaan wereldwijd!
Jazeker! Houd dan wel rekening met andere bezorgkosten. We vertellen je daar graag alles over!
De medewerkers ontvangen het cadeau thuis. Een drukke periode waarin veel mensen niet thuis zijn om een pakket aan te nemen? Ook daar dachten wij al over na. Dan zorgen we dat we wél brievenbuscadeautjes versturen.
Dat hangt af van het cadeau dat je bestelt. Alles bij Fleurtjedag is transparant, dus de bezorgkosten zie je staan bij ieder cadeau.
Bloemen, borrelpakketten, fruitmanden en chocolade: € 6,95
Brievenbuspakketten: € 4,95
Als het door de brievenbus past, maakt het niet uit of de ontvanger thuis is.
Gaat het om een pakket, dan probeert de bezorger het bij de buren. Zijn ook zij
niet thuis, dan kan het cadeau worden opgehaald bij een pakketpunt in de buurt
van de ontvanger.
De chauffeur probeert de bloemen bij de buren te bezorgen. Zijn de buren niet
aanwezig, dan neemt de chauffeur het geschenk na twee pogingen mee terug.
Als het geschenk bij een zakelijke receptie/balie geleverd moet worden, zorg je
er dan voor dat het pakket aangenomen mag worden?
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo vroeg mogelijk te leveren,
maar door bijvoorbeeld verkeersdrukte kan dit helaas iets uitlopen. In het algemeen ontvangen mensen onze bestellingen tussen 08.00 uur en 15.00 uur.
Is bezorging voor een bepaalde tijd nodig, neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee.
Bezorging van (brievenbus) pakketten gaat via de gebruikelijke weg van PostNL,
dus een tijdstip kunnen wij helaas niet geven. Op zon-, maan- en feestdagen worden er geen brievenbuspakketten en brievenbusbloemen bezorgd.
Nee, op zon-, maan- en feestdagen wordt niet bezorgd.
Zeker! Jij geeft zelf, heel eenvoudig, aan waar, wanneer en welke cadeaus. Wij regelen de rest.
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een geschenk dezelfde dag nog te bezorgen. Eén uitzondering: wil je dat we vandaag de bloemen bezorgen? Neem dan contact met ons op. Wij doen ons best om een lokale bloemist het
boeket snel te laten bezorgen. Wij helpen je graag!
Nee, dat kan niet.
Dat houden wij voor je in de gaten. Je hebt echt nergens omkijken naar!
Ja, dat doen we! Of, nou ja, we typen ze voor je. Dat mag een tekst zijn die je zelf aanlevert of een tekst die wij voor je bedenken — al dan niet met wat steekwoorden die je er graag in terugziet.
Met liefde en plezier!
Zeker! Je kiest zelf wie een geschenk ontvangt. Bijvoorbeeld door in één keer een hele afdeling, het complete bedrijf of een team te selecteren. Het is ook mogelijk door simpelweg de ontvangers aan te klikken.
We kunnen vaak een proefexemplaar opsturen. Laat je van je horen als je dat
wil? Dan bekijken we de mogelijkheden.
Absoluut! Jij roept, wij regelen.
Prachtige bloemboeketten, chocolade, wijnen,
wellnesspakketten, alcoholvrije bieren, brownies, vlaaien, kraamcadeaus, taarten, fruitmanden… Alles wat je nodig hebt. En als je iets mist: geef het aan, dan zorgen we dat ook jouw cadeau erbij komt.
We snappen dat je graag zicht houdt op de kosten. We werken niet met voorafingestelde budgetten, maar je kiest zelf wie welk cadeau ontvangt. Het is dusook mogelijk om per persoon een ander cadeau (voor een ander bedrag) uit tekiezen.
Je bestelling aanpassen of annuleren kan tot de dag voor bezorging, tot uiterlijk
11:00 uur — door ons te bellen of mailen.
Herroepingsrecht op bloemen, taarten en fruitmanden is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing. Op wijn en chocola wel — binnen 14 dagen
kan je je geld terugkrijgen. Meer over het herroepingsrecht lees je in onze algemene voorwaarden.
Is een cadeau bij aankomst niet in orde? Laat het ons dan altijd weten — dan bekijken we wat er is misgegaan en vinden we een passende oplossing.
Als je gebruik maakt van de geautomatiseerde cadeauservice krijg je eens per maand een verzamelfactuur. Dat scheelt je dus veel tijd doordat je alle cadeaus in één keer afrekent en maar één factuur hoeft in te boeken. Je betaalt dus ook alleen voor de geleverde cadeaus. De cadeauservice als dienst is gratis.
Alle cadeaus, behalve bloemen, taarten en fruitmanden, mogen binnen 14 dagen retour. Doordat we veel kunnen instellen (zoals: geen wijn voor jonge werknemers) en door de met zorg uitgekozen cadeaus, komt het eigenlijk niet
vaak voor dat iets niet in de smaak valt. We denken heel graag met je mee!
We maakten alvast een selectie voor je met cadeaus, zodat je alleen nog hoeft te bestellen. Ons aanbod is vrij ruim, dus er zit eigenlijk altijd iets passends tussen. Heb je een cadeauverzoek? Laat het ons weten, dan bekijken we de mogelijkheden.
Bij ons! Laat het ons weten, door te mailen of te bellen — dan bekijken we wat er gebeurd is en vinden we een passende oplossing.
Dat bepaal jij! Het hangt af van hoeveel cadeaus je laat bezorgen en wat ze
kosten. Je betaalt alleen voor de geleverde cadeaus. De cadeauservice als dienst is gratis.
Ja, als je gebruik maakt van de geautomatiseerde cadeauservice krijg je eens per maand een verzamelfactuur. Dat scheelt je dus veel tijd doordat je alle cadeaus in één keer afrekent en maar één factuur hoeft in te boeken. Je betaalt dus ook alleen voor de geleverde cadeaus.
Wat leuk! Neem vooral contact met ons op als je denkt dat je producten een aanvulling zijn op ons assortiment. Dan kijken we heel graag naar de mogelijkheden.