Een verjaardag, een jubileum, een dankjewel of een beterschapswens. In 1 maand tijd worden er veel verschillende relatiegeschenken besteld binnen jouw bedrijf.
Iedere medewerker heeft daarbij zo zijn eigen favoriete, meestal lokale, adresjes waar geschenken besteld worden. Dat maakt de cadeaus vaak ook persoonlijk en uniek.

Maar dat betekent voor de inkoopafdeling dat er verschillende leveranciers aangemaakt moeten worden. En voor de financiรซle administratie betekent dat losse bonnetjes, declaraties en facturen.
De HR-manager is ook minder happy, want als iedereen bestelt wat hij/zij leuk vindt, dan blijft er niet veel over van het HR attentiebeleid.

Dat moet toch makkelijker, efficiรซnter en overzichtelijker kunnen? En daardoor vooral ook goedkoper, want bereken eens hoeveel mensen er nu werk hebben aan 1 relatiegeschenk?
Van opdrachtgever naar besteller. Van besteller naar de inkoopadministratie. Van inkoop naar de financiele administratie. Stel dat iedereen er slechts een paar minuten aan werkt, als je alles optelt: wat kost het bestellen en laten bezorgen van een taart bij de lokale bakker dan echt?

๐…๐ฅ๐ž๐ฎ๐ซ๐ญ๐ฃ๐ž๐๐š๐  ๐ฌ๐ญ๐š๐š๐ญ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ:
– 1 cadeaushop met een ruim assortiment die past bij jouw HR attentiebeleid. Dus ook de producten van bv jouw lokale chocolatier kunnen we opnemen in de shop.
– Door een koppeling met het HR-systeem kunnen we relatiegeschenken geautomatiseerd bezorgen op de bijzondere momenten van medewerkers.
– 1 leverancier in jouw inkoopsysteem voor ALLE geschenken.
– 1 verzamelfactuur per maand achteraf. Geen losse bonnetjes, declaraties en diverse facturen meer!
– Inzicht in de kosten en WKR. Wij zorgen ervoor dat de juiste inkoopinformatie op de factuur staat.

Wil jij ook een cadeaushop met relatiegeschenken gepersonaliseerd voor jouw bedrijf? We komen graag eens bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.
FLEURTJEDAG.NLย zorgt ervoor dat je met minimale inspanning, maximaal attent kan zijn!